123inkt - Printerinkt en Toner Cartridges - Homepage logo meer dan 4 miljoen klanten!

Beste Webwinkel van België

Nu ook de goedkoopste kantoorbenodigdheden

Winkelwagentje

Aantal Product
Geen producten
Totaal: € 0,00
(Incl. 0% btw)
Laagsteprijsgarantie!

Populaire producten

Thuiswerken

Sinds kort zijn veel mensen meer en meer van thuis beginnen werken. Wanneer u vaak thuiswerkt is het belangrijk om een werkplek bij u thuis te hebben die aan al uw noden en wensen voldoet. In dit artikel vindt u tips en producten om u hierbij te helpen. Van een ergonomische bureaustoel en een scherm tot allerlei kantoorartikelen, u vindt hier alles voor het inrichten van uw thuiskantoor.
1 - 0 van 0

Thuiswerken

Vind hier alles voor het inrichten van uw thuiskantoor

Verzeker uwzelf van een ergonomische houding

Gedaan met een pijnlijke rug en een stijve nek. Door het aankopen van een gepaste bureaustoel en bureau verzekert u uzelf van een ergonomische houding. Koop daarom een stoel die verstelbaar is in hoogte zodat u, wanneer u recht voor u uitkijkt, de bovenkant van uw scherm ziet.
Wist u trouwens dat er ook bureaus bestaan die verstelbaar zijn in de hoogte? Zo zorgt een zit-sta bureau ervoor dat u kan wisselen tussen een zittende en staande positie tijdens uw werk. Dit is niet alleen goed voor uw gewrichten, maar ook voor uw bloedsomloop. Bovendien is dit type bureau uitermate geschikt voor een thuiswerkbureau dat door meerdere personen gebruikt wordt. Elk familielid kan het bureau zo op de gewenste hoogte plaatsen.

De juiste hardware voor uw thuiskantoor

Sommige hardware is onmisbaar voor het inrichten van een comfortabel thuiskantoor. Zo zorgt één of twee extra scherm(en) ervoor dat u meer inhoud tegelijkertijd kan zien. Zo hoeft u niet heel de tijd tussen tabbladen te switchen. Bovendien is het scherm van uw laptop te klein om in een ergonomische positie op te werken. Om diezelfde reden is het ook aan te raden een extra klavier te kopen.
Wanneer u af toe iets moet afdrukken bv. een factuur, offerte of contract is het ook handig om een printer in huis te hebben. Indien u slechts sporadisch iets print, volstaat een inktjetprinter. Hiermee print u kleine hoeveelheden en documenten in kleur af. Indien u daarentegen dagelijks tekstdocumenten afdrukt, bent u beter af met een laserprinter. Dit type printer is geschikt om grotere documenten af te drukken in zwart-wit. Wil u ook scannen, kopiëren en faxen met uw printer? Dan raden wij u een all-in-one printer aan.
Kijk ook na of uw bureau voldoende verlicht is. Plaats uw bureau indien mogelijk zo dicht mogelijk tegen een raam om te profiteren van het natuurlijk licht. Indien dit niet mogelijk is, kan u uw bureau verlichten door een bureaulamp aan te kopen.

Kantoormateriaal voor een georganiseerd bureau

Een net en opgeruimd bureau zorgt ervoor dat u u beter kan concentreren. Zorg er dus voor dat u voldoende classeurs, archiefdozen en ladeblokken heeft om uw documenten in op te bergen en klasseren. Met een pennenbakje of bureauorganizer slingeren uw pennen, markeerstiften, schriften etc. niet langer rond op uw bureau. Vergeet daarnaast ook geen vuilbak te voorzien voor de spullen die u niet meer nodig heeft.
Met een prikbord of whiteboard maakt u uw planning visueel aan één van de muren van uw thuiskantoor of u gebruikt het om te brainstormen of voor het bijhouden van schema’s.

Ook interessant voor u

Veelgestelde vragen

Hoe zorg je voor een goede internetsnelheid op je thuiskantoor?

Welke internetsnelheid (uitgedrukt in Mbit/s) u nodig heeft voor uw thuiskantoor, hangt af van uw persoonlijke situatie. Wanneer u thuiswerkt maakt u intensief gebruik van het internet dus gaat u best voor een snelheid van minimum 50Mbit/s. Wanneer er echter meerdere personen tegelijk het internet gebruiken bij u thuis, kan u beter opteren voor een snelheid van 100Mbit/s. Vraag bij uw provider na welke internetsnelheden ze aanbieden.

Wat heb je nodig om te telewerken?

Bij telewerken voorziet je werknemer je van al het materiaal dat nodig is om je werk uit te voeren zoals bv. een laptop en koptelefoon. Er zijn echter een aantal zaken die je zelf zal moeten aankopen om je werk aangenamer te maken zoals een bureau(stoel), een extra scherm, kantoormateriaal etc.


Heeft u nog vragen over het bestellen van een draadloze oplader? Bekijk dan onze Vraag en antwoord pagina eens. Hier worden veelgestelde vragen beantwoord. Staat uw vraag er niet bij? Dan helpt onze klantendienst u natuurlijk graag verder.